Умови гарантії:
Купуючи техніку Cata, Ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», користувачі техніки Cata мають право на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного терміну експлуатації. Підставою для надання гарантійного обслуговування є наявність коректно заповненого гарантійного талону і чека про оплату товару.

Термін гарантійної експлуатації:
• кухонні витяжки Cata – два роки від дати продажу;
• вбудована техніка Cata – один рік від дати продажу.

Оформлення гарантійного талону:
Перевірте правильність заповнення гарантійного талону. У талоні обов'язково повинні бути вказані модель виробу і дата продажу, а також підпис продавця і штамп магазину. Вносити поправки до гарантійного талону заборонено.
Разом з гарантійним талоном користувач техніки повинен обов'язково зберігати товарний або касовий чек.

Гарантійні послуги:
Протягом гарантійного терміну безкоштовно для користувача усуваються дефекти, що виникли з вини виробника.
Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.

Надання послуг:
Гарантійне обслуговування надається в 80 сервісних центрах, розташованих в більшості великих і середніх міст України.
Вироби, які потребують гарантійного ремонту, повинні бути доставлені до найближчої сервісної служби, крім техніки, встановленої стаціонарно. Вироби повинні бути чистими і складені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.
Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

Продовження гарантії:
Гарантія продовжується на термін перебування виробу в сервісному центрі. Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із завершенням терміну гарантії всього приладу.

Увага! Не підлягають гарантійному ремонту та знімаються з гарантії представником сервісної служби вироби, які використовуються з порушенням правил підключення та експлуатації, зокрема:
• при неправильному використанні витратних матеріалів;
• вироби, що використовуються для промислових цілей;
• вироби з механічними пошкодженнями;
• виріб, що експлуатувався без жирових фільтрів, і на моторі виявлено сліди жиру, які утруднюють роботу витяжки;
• жирові фільтри витяжки дуже забруднені, що є перешкодою для вільного проходження повітря через них на мінімальній швидкості;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок експлуатації, в тому числі внаслідок нестабільної роботи електромережі (відхилення частоти від номінальної більше ніж на 0,5%, напруги - більш ніж на 10%);
• вироби з ушкодженнями, які виникли внаслідок неправильного транспортування або зберігання;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок попадання до приладу тварин, комах і гризунів, а також внаслідок дії непереборних сил (пожежа, повінь, блискавка і т.д.);
• вироби, ремонт або відкривання корпусу яких здійснювалися особами, не уповноваженими виробником.
У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувач отримує відповідний акт. На його підставі клієнт самостійно вирішує всі питання заміни або повернення вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) цього виробу.

Негарантійний сервіс:
Якщо трапиться поломка техніки після гарантійного терміну, рекомендуємо вам звернутися до авторизованого сервісного центру Cata – у м. Київ. Завдяки авторизації від виробника, сервісний центр має достатній вибір оригінальних деталей, що дозволяє робити ремонти якісно та оперативно.

У сервісному центрі обслуговується техніка Cata:
• Кухонні витяжки;
• Варильні панелі;
• Духові шафи;
• Вентилятори.

Перелік та вартість послуг негарантійного ремонту:
Попередню вартість ви можете дізнатися, звернувшись на гарячу лінію сервісу: 0-800-604-463, остаточну вам повідомить майстер після проведення діагностики та визначення причини несправності (розкриття виробу).
* загальна ціна ремонту включає: виїзд + ремонт + ЗЧ
** загальна ціна підключення/установки включає: виїзд + підключення/установку + витратні матеріали.
Зверніть увагу, що послуги надаються лише в межах Києва та Київської області.
Оформлення заявки:
Техніку ви можете самостійно привезти до сервісного центру або оформити заявку і викликати майстра додому.
1. Виклик майстра додому
• Залиште заявку, зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 0 800 604 463 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).
• Диспетчер погодить з вами дату і час приїзду фахівця, а також визначить попередню вартість виїзду майстра та ремонту.
2. Доставка техніки на ремонт до сервісного центру
• Необхідно узгодити час і дату вашого приїзду до сервісного центру, зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 0 800 604 463 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).
• Відвезти техніку до сервісного центру Cata, який знаходиться за адресою: м Київ, Харківське шосе, 2.
Графік роботи: пн-пт 09: 00-18: 00.
• В залежності від складності ремонту та наявності запчастин, ваша техніка може бути відремонтована відразу або вам необхідно буде залишити її в сервісному центрі на певний час.
Made on
Tilda